Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Хворостенко І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
1. |
Хворостенко І. Розвиток самоосвітньої компетентності як психолого-педагогічна проблема [Електронний ресурс] / І. Хворостенко // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 3. - С. 137-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_3_42 З метою якісного удосконалення системи підвищення кваліфікації керівників загальноосвітніх навчальних закладів розглянуто теоретичні підходи до визначення понять «самоосвіта», «компетентнісний підхід», «компетентність», «самоосвітня компетентність» у дослідженнях зарубіжних і вітчизняних науковців. Для комплексного розуміння проблеми розвитку самоосвітньої компетентності керівників ЗНЗ визначено ключові компетентності, їхню ієрархію та шляхи їх формування. За результатами теоретичного аналізу різних підходів до розуміння сутності самоосвітньої компетентності фахівця зроблено висновок, що вона є інтегрованим багатокомпонентним особистісним утворенням, яке відображає готовність та здатність до неперервного самовдосконалення стосовно реалізації особистісних, соціальних та професійних функцій.С целью качественного совершенствования системы повышения квалификации руководителей общеобразовательных учебных заведений рассмотрены теоретические подходы к определению понятий «самообразование», «компетентностный подход», «компетентность», «самообразовательная компетентность» в исследованиях зарубежных и отечественных ученых. Для комплексного понимания проблемы развития самообразовательной компетентности определены ключевые компетентности руководителей ОУЗ, их иерархия и пути их формирования. По результатам теоретического анализа различных подходов к пониманию сущности самообразовательной компетентности специалиста сделан вывод, что она является интегрированным многокомпонентным личностным образованием, отражающим готовность и способность к непрерывному самосовершенствованию относительно реализации личностных, социальных и профессиональных функций.In article are analyzed theoretical approach of the such concept definition as self-educational competence in the context of exploring of foreign and national researchers for the further complex comprehension of the development self-educational competence of the leaders of secondary schools.
| 2. |
Грінченко О. І. Упровадження дистанційної форми навчання на курсах підвищення кваліфікації вчителів географії [Електронний ресурс] / О. І. Грінченко, В. Б. Уткіна, І. І. Хворостенко // Проблеми безперервної географічної освіти і картографії. - 2007. - Вип. 7. - С. 61-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pbgo_2007_7_18
| 3. |
Хворостенко І. І. Модель розвитку самоосвітньої компетентності керівників шкіл засобами дистанційного навчання [Електронний ресурс] / І. І. Хворостенко // ScienceRise. Pedagogical Education. - 2015. - № 6(5). - С. 58-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/texc_2015_6(5)__13
|
|
|